I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, April 4, 2011

Set Suami Power


(Ruang ini untuk dibaca oleh pasangan suami isteri sahaja)B

1. Minum Minyak kelapa dara VCOP atau VCOHS atau kapsul CVCO.(Kekuatan dalaman)

Diantara syarat untuk kebahagiaan rumahtangga (keintiman perhubungan) anda memiliki tubuh badan yang sihat. Dengan minyak kelapa dara (VCOP) + VCOHS organ dalaman seperti jantung, buah pinggang, hati ,saluran darah, prostat dan lainnya akan berfungsi dengan efisein, memberikan output maksima. Hasilnya perjalanan darah akan lancar, hormon untuk keperluan keintiman terhasil dengan banyak. Libido (keinginan dan daya) anda meningkat secara alami. Daya tahan tubuh meningkat. Anda suami, gagah sebagai nakhoda, sementara anda sebagai isteri, hebat menempuh gelombang.

2. Sapukan VCOP @ VCOHS pada alat kelamin anda selepas mandi setiap hari.

VCOP berfungsi sebagai pemangkin regenerasi kulit. Kadar pertumbuhan sel baru lebih cepat. Kulit memberikan keanjalan maksima, pembuluh darah di lapisan atas kulit segar dan elastik, memberikan kelancaran pengaliran darah, sementara otot di lapisan bawah kulit punya daya kekuatan untuk mengembang dan menguncup. Anda sedia maklum kesan demikian untuk saat bahagia anda. Selain itu VCOP@VCOHS mampu membunuh sebarang jangkitan seperti kulat , virus dan bacteria selain mampu memberi penyelesaian kepada kaum adam & hawa yang sudah lanjut usia.

3. Suami – sapukan VCO31 setitik @ dua titik, 3 jam sebelum bersama.

Jika anda bimbang menghadapi kesulitan mengemudi bahtera, takut karam dalam lautan samudera luas, sebelum sampai kepengkalan, VCOP31 mudah-mudahan membantu memanjangkan masa pelayaran dan pastinya tiang layar bahtera anda gagah berdiri tidak mudah patah terkulai ketika menempuh gelombang sekuat tsunami. Anda dan pasangan akan tersenyum, kerana berjaya menempuh sekurang kurangnya 3 tahap lapisan lautan dalam yang luas yang sememangnya jarang anda dan pasangan anda sampai . Bayangkan betapa hebat dan sesaknya nafas anda yang sekian lamanya menyelam ke dasar lautan tanpa oksigen tiba-tiba anda tercungap-cungap meluru kepermukaan air dan dapat menghirup udara segar bagi mengerakan denyutan jantung anda yang terhenti seketika. Yang pasti setelah itu jantung anda secara mendadak berdenyut dengan kadar yang amat laju serta akan menyedut sebanyak mungkin oksigen sehingga seluruh otot-otot yang tadinya terdesak berpadu kembali meregang dan dengan tiba-tiba anda dikejutkan oleh bunyi jam loceng bahawa hari sudah siang. (Pastikan anda mengikut aturan sebagaimana keterangan)


Tip penggunaan VCO 31 & VCOHS supaya hubungan lebih menakjubkan.

“ Anda digalakan mencuba menyapu seluruh badan suami dan isteri dengan Minyak Kelapa Dara (Pure) + Habbatus Sauda’ (Bio-Asli) sebelum/semasa perhubungan kelamin. Dan khusus bagi isteri Minyak Kelapa Dara (Pure) + Habbatus Sauda disapukan pada bahagian dalaman isteri atau alat sulit suami supaya lebih segar bugar. Jangan bimbang VCOHS akan meresap kedalam kulit seperti air ( tak perlu mandi) . InsyaAllah anda akan menempuh satu pengalaman yang menakjubkan. Janga lupa suami juga hendaklah memakai VCOP31 pada jam 7.00pm , VCO31 akan berkesan dari jam 9.00pm hingga 7.00am. (Lebih elok jika basuh dahalu). Selamat Berbahagia. “



HOME

BUY


No comments:

Post a Comment