I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, October 21, 2011

MINYAK AMBAR KENANGA


MINYAK AMBAR KENANGA

Minyak Ambar Kenanga adalah rumusan tradisi Arab yang mempunyai pelbagai kegunaan dan khasiat untuk seisi keluarga dari bayi sehingga ke dewasa.

Ramai yang telah merasai keajaiban dan keberkesanan apabila Minyak Ambar Kenanga membantu melegakan sesak nafas, asma' dan kahak berlebihan didada dan mengurangkan kesengalan, kelenguhan badan, otot, belakang dan pinggang dengan setiap urutan menggunakan Minyak Ambar Kenanga. Disamping melegakan sakit dan kembung perut, ia juga membuang angin serta menyenyakkan tidur.

Kepada yang mempunyai masalah kulit kepala Minyak Ambar Kenanga ini adalah yang terbaik untuk anda kerana membantu melegakan kegatalan kulit kepala, sakit kepala, kelumumur, membersihkan dan mengurangkan ruam kepingan dikulit kepala amat sesuai untuk bayi dan dewasa. Disamping itu, menyihatkan dan menguatkan akar rambut.

Percaya atau tidak ini adalah hakikat bahawa ramai telah mencuba menyapu dikulit muka dan hasilnya sungguh menakjubkan dimana kulit muka menjadi lebih bersih dan jerawat serta pori-pori mengecil dan parut dimuka semakin berkurangan atau hilang. Begitu juga di bahagian badan yang kering atau merekah, seperti tumit kaki dan juga yang terkena gigitan serangga, kudis dan luka berkhatan.

Layarilah Testimoni Ambar Kenanga...


Ramuan MINYAK AMBAR KENANGA yang mengutamakan Ilmu Perubatan Islam & Kesufian Islam

MINYAK ZAITUN
Perkataan Zaitun ada Tersebut Dalam Surah An - Nur Ayat 35. Minyak Zaitun baik untuk rawatan kulit & Rambut Dan Rawatan Dalam Sakit Perut, Sakit Kulit Dan Kulit Gatal diSamping mengandung Vitamin E.
HABB AL-SAUDA
Nabi s.a.w Bersabda " Jadilah Seperti Biji Ketumbar Kerana ia Ubat Semua Penyakit Kecuali Bengkak (Kanser) Dan Maut. Habb Al-Sauda menghapuskan Angin dalam Usus, Demam Dan Penyakit Alahan. Minyaknya digunakan untuk merawat keguguran rambut, Penyakit Kulit, Mengelakkan Pertumbuhan Uban. Antiseptik Dan Menegangkan Kulit.
HABBATUS SAUDA
Menurut Bukhari Dan Muslim, Nabi s.a.w Bersabda "Habbastus Sauda mempunyai penawar Bagi Semua Penyakit Kecuali Maut". Ia Kaya Dengan Protein dan mempunyai beta sitosterol sebagai bahan pencegah alahan, antioxidant, antikulat, pembunuh kuman & pengembangan saluran penafasan.

















KAYU MANIS
Terkenal dengan pati minyak yang mengandungi eugenol dan berkesan untuk mual, muntah, sejuk badan, sakit sendi serta sakit tulang. Ia juga digunakan untuk serangan mikrob.



HOME

BUY





No comments:

Post a Comment