I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, October 21, 2011

SET BERSALIN IBU




BERPANTANG selepas bersalin@keguguran…MEMANG MENYEKSAKAN terutama buat ibu-ibu moden yang bersendirian dirumah tanpa bantuan ibu atau mertua yang uzur.


Berbagai-bagai alasan diberikan untuk melepaskan diri dari berpantang secara tradisional yang perlu minum ubat pahit, bertangas, mengenakan param atau pilis, berurut atau bersengkak, berpantang makan dan sebagainya.


KINI TIADA ALASAN LAGI kerana kehadiran SET BERSALIN IBU AK telah mengubah segala-galanya dan menjadikan berpantang mudah dan ringkas tetapi masih bertradisi. BAGAIMANA? Ikuti penjelasan kami…


SET BERSALIN AMBAR KENANGA?

Set Bersalin Ibu AK pemakanan lengkap 60 hari atau 2 bulan buat ibu-ibu bersalin biasa, bedah, ibu yang tid ak berpantang, kematian bayi dan wanita keguguran kurang setahun kembali sihat dalaman, mental & fizikal serta memudahkan kehamilan semula menurut AMALAN PERBIDANAN TRADISI ARAB turun temurun. Ia hendaklah diambil tujuh (7) hari selepas bersalin atau keguguran.

PERBEZAANNYA?

Set Bersalin Ibu AK diadun berasaskan rempah ratus seperti ketumbar, lada hitam, habbastus sauda, kulit kayu manis dll. Ia mudah, ringkas & tidak banyak produk yang perlu dimakan. Untuk tiga hari pertama makan tiga (3) produk sahaja dan seterusnya satu (1) produk sahaja, semuanya berbentuk kapsul berasas sayur-sayuran.


CUKUP KE? MEMANG CUKUP sebab setiap kapsul AK IBU diadun daripada berjenis-jenis rempah ratus yang mempunyai pelbagai khasiat & kebaikan. SECARA JUJUR, Siapa yang pernah habiskan produk yang dibeli? Kebanyakannya tidak & rasa bersalah!!


Cuba Set Bersalin Ibu AK & MINYAK AK pantang tetap pantang CUMA TAK PAYAH berparam, berpilis, bertangas, berurut atau bersengkak TETAPI KESANNYA sama seperti berpantang secara tradisional. Jangan risau pasal berat badan, perut buncit, angin badan, masalah meroyan dan rahim kerana anda pasti anggun, ceria, sihat & berseri selepas berpantang.

PARAM, PILIS & BERTANGAS?
Sebenarnya Ambar Kenanga telah menggantikan fungsi berparam, berpilis dan bertangas dengan produk AK TIMOYAN & AK TIARAH. Secara lazim atau tradisional berparam, pilis dan bertangas dilakukan luaran sahaja.

BERLAINAN PULA dengan Ambar Kenanga, dimana ia dilakukan secara dalaman. Dengan hanya amalkan AK TIMOYAN & AK TIARAH sahaja seperti anda telah berparam, berpilis dan bertangas. MUDAH BUKAN?

WANITA KEGUGURAN?

Penjagaan selepas keguguran amat penting untuk memudahkan proses kehamilan semula. Ramai wanita keguguran fikir tidak perlu penjagaan semasa keguguran sehingga timbul berbagai masalah seperti kitaran haid, masalah dalaman & sukar hamil. Amalkan SET BERSALIN IBU AK & MINYAK AK untuk keguguran kurang setahun, manakala lebih setahun amalkan SET SAYYIDA AMBAR & MINYAK AK untuk pembersihan dalaman & memudahkan kehamilan semula.

KESAN KEPADA BAYI?

Kebanyakan komen yang diterima menyatakan bayi kurang meragam atau kembung ketika mengamalkan SET BERSALIN IBU AK dan MINYAK AMBAR KENANGA. Nasihat kami dapatkan tahap kesihatan bayi sebelum keluar hospital. Selain itu, amalkan pemakanan yang sihat & berkhasiat kerana ia akan menghindari bayi dan anda daripada sebarang masalah.

BOLEH CAMPUR PRODUK?

Percampuran produk hanya dibenarkan untuk ubatan hospital atau vitamin sahaja. Tidak dibenarkan campuran produk-produk berasaskan herba kerana lebihan pengambilan produk berasaskan herba boleh menyebabkan keracunan. Untuk ubatan hospital atau vitamin, sila jarakkan masa pemakanan selama tiga (3) jam sebelum atau selepas makan ubatan.

KEADAAN SELEPAS BERSALIN?

Nasihat kami, berbuat baik kepada diri anda kerana anda sebenarnya dalam kesakitan. Beri masa kepada diri untuk kembali normal dengan membanyakkan rehat untuk kembali bertenaga.


Pada permulaan akan keluar campuran darah, lendih dan tisu-tisu lebihan dari rahim dan seterusnya darah menjadi kecoklatan dan berakhir dengan kuning keputihan. Untuk 10 hari pertama ia akan keluar dengan banyak dan berkurangan hingga minggu ke enam (6) bergantung kepada diri seseorang.


Sekiranya pengeluaran darah terlampau banyak, berbau dan anda merasa pening, pitam dan deman berkemungkinan terkena jangkitan. Nasihat kami berjumpa dengan doktor pakar bidan dengan kadar segera untuk pemeriksaan lanjut.


Setelah dua minggu anda boleh lakukan kemutan atau latihan pelvic untuk mengembalikan keanjalan vagina. Anda juga akan mengalami kerap kencing dan berpeluh disebabkan pembuangan lebihan air dan darah dalam badan semasa mengandung. Jangan gusar kerana ia akan mempercepatkan pemulihan dalaman anda.

BAGAIMANA SELEPAS PANTANG?

Lazimnya ibu-ibu bersalin atau keguguran hanya pentingkan dan menekan penjagaan dalaman semasa dalam pantang sahaja berbanding penjagaan selepas pantang.Dimana penjagaan selepas habis pantang seolah-olah tidak wujud dan penting dan kesannya tidaklah sehebat masa berpantang.


Menurut kajian pakar-pakar perbidanan, kesihatan ibu-ibu bersalin & wanita keguguran akan kembali normal sekurang-kurangnya dalam tempoh 6 bulan dari tarikh keguguran atau bersalin. Jadi penjagaan dalaman ibu-ibu bersalin atau keguguran bukan sahaja semasa berpantang atau bersalin tetapi hendaklah berterusan agar ibu-ibu bersalin atau keguguran kembali cergas, ceria, sihat dan menawan berpanjangan.


Hanya ibu-ibu yang peka serta menyayangi diri sahaja yang terus menerus menjaga kecantikan dalaman untuk memastikan hubungan mesra dan keharmonian rumahtangga berpanjangan. Ramai pengguna-pengguna produk yang mengambil SET BERSALIN IBU AK akan berterusan mengambil SET SAYYIDA AMBAR walaupun lepas habis pantang. Ambar Kenanga mencadang penggunaan SET SAYYIDA AMBAR pemakanan lengkap 2 bulan untuk kekuatan & kecantikan dalam berterusan.

SILA KLIK DISINI UNTUK MAKLUMAT LANJUT SBI AK, NASIHAT SERTA PETUA-PETUA UNTUK DIAMALKAN ...


HOME

BUY


No comments:

Post a Comment