I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, April 11, 2012

Minyak Argan






Minyak Argan Bioasli - untuk kesihatan dan kecantikan rambut.

1. Minyak Argan menghidrat rambut dengan cara semulajadi. Ia mampu memberhentikan keikalan dan kekasaran rambut dengan cara yang cekap.

2. Minyak Argan mampu menembusi ke liang rambut serta meningkatkan keanjalan rambut. Ia juga sangat berkhasiat untuk pertumbuhan rambut.

3. Minyak Argan mampu merawat pertumbuhan rambut yang tidak terkawal serta tidak terurus. Ia mengembalikan kelancaran rambut dan rambut menjadi lebih terurus.

4. Anti Oksidan semulajadi yang terdapat dalam Minyak Argan mampu mengukuhkan rambut dengan membaik pulih membran sel yang rosak pada rambut.

5. Kaya dengan asid lemak tak tepu seperti Omega 3 dan Omega 9, Minyak Argan adalah sumber komponen penting pemakanan untuk liang-liang akar rambut. Asid lemak tak tepu ini mengukuhkan struktur ikatan protein dalam rambut dan dengan itu meningkatkan kekuatan rambut serta penyembuhan sehingga ke hujung rambut.

6. Kehadiran Vitamin E dalam Minyak Argan menjadikannya agen yang terbaik untuk rawatan rambutan. Terdapat pelbagai agen luaran dan dalaman seperti haba, kerosakan akibat dari pengoksidaan rambut serta terlebih penggayaan. Vitamin E yang terdapat dalam Minyak Argan sangat berguna dalam memulihkan rambut secara semulajadi serta merawat kerosakan disebabkan oleh agen perosak.



Minyak Argan Bioasli - untuk kesihatan dan kecantikan kulit.

1. Melindungi kulit daripada kedutan kelihatan disebabkan penuaan pramatang. Ia juga membantu mengurangkan penampilan kedutan dibawah mata.

2. Ia merupakan agen yang sangat baik untuk kulit kering. Ia menyegar dan melembutkan kulit lebih mudah daripada pengunaan krim atau minyak yang lain

3. Minyak Argan kaya dengan protein yang sangat baik untuk keanjalan kulit. Ia menguatkan struktur ikatan protein pada kulit yang berfungsi untuk menegangkan kulit dan menjadikan ia kelihatan lebih segar

4. Minyak Argan adalah sangat baik untuk mengurangkan kegatalan kulit. Ia cepat menyembuhkan tanda-tanda yang disebabkan oleh menggaru pada kulit.

5. Minyak Argan membantu mencegah kesan regangan pada kulit akibat dari proses kehamilan

6. Mempunyai sebum yang mengawal aktiviti untuk kulit yang berminyak.

7. Merawat kesan parut seperti luka,melecur,tompok hitam dan sebagainya



No comments:

Post a Comment